Heb jij ervaring met voeren van financiële administraties, het verzorgen van fiscale aangiftes en wil je dit verder ontwikkelen?
Heb jij een analytische blik en kan jij snel verbanden leggen tussen verschillende gegevens waaruit bruikbare conclusies
getrokken kunnen worden?
Vind je het leuk om bij een klein kantoor te werken met groeiambitie? Dan zoeken wij jou!
Als financieel administratieve medewerker ben je verantwoordelijk voor het verwerken
van de financiële administratie van onze klanten.
- Het verwerken van inkoop-, verkoopfacturen en bank- en kastransacties;
- Het verwerken van loonjournaalposten en andere memoriaalboekingen;
- Het voorbereiden van aangiftes waaronder omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting;
- Beheren en bijhouden van personeels- en salarisadministraties;
- Overige ondersteuning ten behoeve van de boekhouder.
Je hebt ervaring met financiële administraties en/of het inboeken van facturen.
Binnen onze organisatie stimuleren we persoonlijke groei, graag dragen wij daar een steentje
aan bij. Heb jij passie voor het vak, maar nog niet de werkervaring dan nodigen wij je
graag uit ook te solliciteren.
- Mbo geschoold (studierichting financial control, boekhouden en financiële
administratie, bedrijfsadministratie, bedrijfseconomie, accountancy of
vergelijkbaar);
- Voorkeur gaat uit naar een ervaren financieel administratieve medewerker, maar we staan open om jou de ervaring te leren;
- Een pro-actieve houding, doorzettingsvermogen en aanpakkersmentaliteit;
- Een nauwkeurige en accurate werkhouding;
- Een analytische blik en een oog voor detail voor de kwaliteit van eigen werk;
- Je bent in staat om klantgericht te handelen.
Werk jij graag bij een klein kantoor, waar ruimte is voor eigen inbreng en het snel
uitbreiden van je takenpakket. Ben jij iemand die houdt van korte lijnen en graag
gelijkwaardig spart met collega’s? Dan pas je bij ons!
Wij bieden jou de mogelijkheid om aan de slag te gaan binnen een snelgroeiend kantoor. Je krijgt van ons de ruimte om jouw kennis en persoonlijke groei te
ontwikkelen.
Dit doen wij middels werkinhoudelijk uitdagingen maar ook in vorm van erkende opleidingen die verzorgd worden door onze vakorganisatie. Je kunt een
marktconform salaris verwachten. In onderling overleg zullen we contracturen bepalen.
FINASMA is een klein administratie- en boekhoudkantoor gevestigd in Eindhoven.
Onze klanten bevinden zich voornamelijk in Eindhoven, maar we hebben ook klanten
verspreid door heel het land.
De afgelopen jaren hebben we veel tijd geïnvesteerd in het automatiseren van
processen waardoor wij de focus kunnen houden op kwaliteit en advisering. We hebben
een brede klantenportefeuille waardoor je jezelf kunt ontwikkelen tot een allround
adviseur.
De huidige groei hebben wij te danken aan onze professionele dienstverlening en de
relatie met onze klanten altijd voorop te zetten. We zien dat terug in de groei van ons
klantbestand.