Financieel administratieve medewerker

Heb jij ervaring met voeren van financiële administraties, het verzorgen van fiscale aangiftes en wil je dit verder ontwikkelen? 

Heb jij een analytische blik en kan jij snel verbanden leggen tussen verschillende gegevens waaruit bruikbare conclusies
getrokken kunnen worden? 

Vind je het leuk om bij een klein kantoor te werken met groeiambitie? Dan zoeken wij jou!

Wegens uitbreiding zijn wij op zoek naar een collega voor de functie financieel administratieve medewerker.

Als financieel administratieve medewerker ben je verantwoordelijk voor het verwerken van de financiële administratie van onze klanten.

- Het verwerken van inkoop-, verkoopfacturen en bank- en kastransacties;
- Het verwerken van loonjournaalposten en andere memoriaalboekingen;
- Het voorbereiden van aangiftes waaronder omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting;
- Beheren en bijhouden van personeels- en salarisadministraties;
- Overige ondersteuning ten behoeve van de boekhouder.

Wat neem je mee?

Je hebt ervaring met financiële administraties en/of het inboeken van facturen.

Binnen onze organisatie stimuleren we persoonlijke groei, graag dragen wij daar een steentje aan bij. Heb jij passie voor het vak, maar nog niet de werkervaring dan nodigen wij je graag uit ook te solliciteren.

- Mbo geschoold (studierichting financial control, boekhouden en financiële administratie, bedrijfsadministratie, bedrijfseconomie, accountancy of vergelijkbaar);
- Voorkeur gaat uit naar een ervaren financieel administratieve medewerker, maar we staan open om jou de ervaring te leren;
- Een pro-actieve houding, doorzettingsvermogen en aanpakkersmentaliteit;
- Een nauwkeurige en accurate werkhouding;
- Een analytische blik en een oog voor detail voor de kwaliteit van eigen werk;
- Je bent in staat om klantgericht te handelen.

Werk jij graag bij een klein kantoor, waar ruimte is voor eigen inbreng en het snel uitbreiden van je takenpakket. Ben jij iemand die houdt van korte lijnen en graag gelijkwaardig spart met collega’s? Dan pas je bij ons!

Wat kun je van ons verwachten?

Wij bieden jou de mogelijkheid om aan de slag te gaan binnen een snelgroeiend kantoor. Je krijgt van ons de ruimte om jouw kennis en persoonlijke groei te ontwikkelen.

Dit doen wij middels werkinhoudelijk uitdagingen maar ook in vorm van erkende opleidingen die verzorgd worden door onze vakorganisatie. Je kunt een marktconform salaris verwachten. In onderling overleg zullen we contracturen bepalen.

Wie zijn wij?

FINASMA is een klein administratie- en boekhoudkantoor gevestigd in Eindhoven.

Onze klanten bevinden zich voornamelijk in Eindhoven, maar we hebben ook klanten verspreid door heel het land.

De afgelopen jaren hebben we veel tijd geïnvesteerd in het automatiseren van processen waardoor wij de focus kunnen houden op kwaliteit en advisering. We hebben een brede klantenportefeuille waardoor je jezelf kunt ontwikkelen tot een allround adviseur.

De huidige groei hebben wij te danken aan onze professionele dienstverlening en de relatie met onze klanten altijd voorop te zetten. We zien dat terug in de groei van ons klantbestand.

Solliciteren?

1

We horen graag waarom jij bij ons past!

2

Mocht je inhoudelijke vragen hebben...

Nasma Azdad

Eigenaar FINASMA

3

Solliciteren kan door je cv te sturen naar info@finasma.nl

4

Neem dan contact op met Nasma Azdad, info@finasma.nl

Maak jouw keuze hieronder